Co je aplikace Výhodičky.cz?
V aplikaci Výhodičky.sk najdete skvělé slevy a nabídky od nás, ale i od našich partnerů.
Kde najdu aplikaci Výhodičky.cz?
Výhodičky.sk jsou dostupné v mobilní aplikaci, kterou si můžete stáhnout v App Store App store nebo Google Play.
Je registrace nutná?
Aplikace se da používat v omezeném režimu i bez registrace. Můžete si tak prohlížet nabídky našich partnerů. Pro využití všech funkcí aplikace je nutná registrace, kterou zvládnete za pár minut.
Čemu slouží registrace?
Registrace Vám umožní využívat aplikaci Výhodičky naplno. Kromě získávání výhodných nabídek partnerů aplikace, získáte po registraci přístup k množství atraktivních slev a nabídek šitých na míru pro Vás. V případě mobilní aplikace Vám registrace umožní i jednoduché získávání věrnostních karet partnerů, které tak můžete mít stále s sebou ve svém mobilu.
Získal jsem kód nabídky, musím něco platit předem?
Kód výhody získáte bezplatně. Zaplatíte až tehdy, když si Vaši výhodu uplatníte u našeho partnera. Pokud se rozhodnete, že ji nechcete využít, nebude Vás to stát vůbec nic.
Kdy si mohu uplatnit kód a využít nabídku?
Kód si můžete uplatnit v období uvedeném u každé nabídce. Uplatnění kódu je většinou spojeno se samotným využitím nabídky. Nabídku v některých případech můžete využít i později, pokud to partner aplikace Výhodičky dovoluje. Proto si vždy pozorně přečtěte podmínky konkrétní nabídky.
Je třeba objednat si službu / zboží u poskytovatele nabídky předem?
U některých nabídkách je nutné z kapacitních důvodů rezervovat si místo předem. V opačném případě se může stát, že si u partnera aplikace Výhodičky nebudete moci ve Vámi zvoleném čase výhodu uplatnit. Bližší informace naleznete v detailu dané nabídky.
Musím mít na svém zařízení datové připojení pokud chci využívat aplikaci?
Datové připojení je potřeba, abyste mohli využívat celou řadu funkcí aplikace Výhodičky.sk. Bez datového připojení jsou dostupné pouze rezervovány vlastní věrnostní karty, kupóny a uložené akciové letáky.
Které zařízení podporují aplikace Výhodičky.cz?
Aplikace funguje s operačním systémem Android 4.4 a vyšší a Apple iPhone iOS 8. O dalším vývoji a nových funkcích Vás budeme průběžně informovat. Pokud máte přání nebo připomínky k aplikaci, neváhejte nás kontaktovat.
Jaké jazyky podporuje aplikace Výhodičky?
Aplikace Výhodičky automaticky používá jazyk nastavený ve Vašem zařízení. Jednotlivé sekce jsou v českém a slovenském jazyce, resp. v jazyce který používá daný obchodní partner aplikace Výhodičky.
Proč nebylo možné naskenovat kód z mobilního telefonu u pokladny?
Někteří obchodníci používají zastaralé skenery, proto nemůžeme zaručit, že snímání kódu z displeje telefonu bude fungovat pokaždé. Pokud taková situace nastane, pro identifikaci Výhodičky nebo věrnostní karty je třeba, aby pokladník zadal do systému číslo kódu ručně.
Nebyl jsem spokojen s kvalitou služeb resp. poskytovatel nabídky mi odmítl uznat výhodu navzdory platnému kódu. Na koho se mám obrátit?
Jelikož jsme poskytovatelem programu Výhodičky, ale neposkytujeme samotné služby nebo zboží, případné reklamace je třeba řešit přímo s partnerem programu Výhodičky. Pokud Vám partner programu Výhodičky neuzná kód v době platnosti nabídky, dejte nám o tom vědět prostřednictvím mailu na info@vyhodicky.cz.
Ihned po prověření stížnosti Vás budeme kontaktovat.
Chci nabízet své služby nebo zboží uživatelům aplikace Výhodičky. Na koho se mám obrátit?
Pokud jste poskytovatelem služeb nebo zboží, které byste chtěli nabídnout uživatelům aplikace Výhodičky, napište nám prostřednictvím mailu na info@vyhodicky.cz.